HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

bla bla bla :D


this is me ? Goshh , comelnyaa kalau nih aku :D Teheee .


 tobay maguire aka peter parker :D wow ! He is mine , not yours :P wekkwekk , just kidding . Lol :D


Hello stalkers :) Gambar di atas ini hanya perhiasan . Buat cuci mataa jehh :D haha .
  Td pagi , saye pg teman mama saye pg terapi mazioka :D and then nak crik kasut skolaa babydoll tuh . Kan semalam (Jumaat) kenaa rembat dgn seorg popann yg butaa matanyaa tanpa mnyedari kasut yg dipakainya itu SALAH ! Lol :D dah pg then sales girl tuh kata *SIZE 5 dah habes yunk* . I just like , *WHHHAAATTT ?* -.-



Grrr -.- Takde kasot lah aku nanti -.- tak pakai lah aku . haha . Habeslah pakai slipe . Habeslah nanti kena marah dgn oldman . Lol :D See , Imma mad -.- Kalau budak tuh tak butaa , mesti kasut kesygan aku tuh ada skrg . Sobs sobs -.- sedihh tahuu ! Sudah satu bulan aku memakainya :D Lol :D syg ouhh baru lg tuh . Haishh . But , its okayy lah :) Beli jehh baru nanti dekat mana-mana jua ia berada . Kalau takdaa jugak , tepakse flight pg Paris beli kasut tuh :D amboii , duet ada seposen dua ada hati nak pg paris , uwekkk :P