HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

no title :)


  Assalamualaikum . Hey stalkers yg dsegani sekalian :) Abaikan pict diatas tuh . takdaa kena mengena dgn topic harini :D ehekk .
  Saye rasa blog nih burok . betul kann ? Maklumlah , urg sibuk bekerja belajar lah kan :D tak sempat nak edit . Dahlah tengah exam nih . haishh , i have no time to edit this blog ! goshh -.- Sedihnyaa . But dont worry , lepas exam saye editlah comel-2 :D ahaa .
  Okay cerita sterusnya lah kan . Td exam math tauu . sumpaa aku takpaham :D so , aku hentam jelah . hehekk . pelajar cemerlang kan ? Tehee . Then exam bm . Aku taktahu lahh sng ker tak . bg aku sng lah kot .  Ringkasan jelah kann ? ahaa . lg , exam sejarah . Fuyoo , senang gaban :D soalan objektif sikit , subjektif yg byk . walah , terkebil-kebil mata aku tgk soalan tuh . susah bukan maen . haha . susah sebab aku tak baca :D eheee . Okaylah , esok exam PERD , SPT && SCIENCE . nak readread buku dulu yawhh . Byebye