HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Choral speaking



Haaannntuuuu kakk Limahhhhhh (!) Kitee bako jehh (!) Huahuahua !~ Ayat paleng buat aku gelak sakan sehh :DD nda bisa lupakan smpai skrg lawaknya smpai skrg . Even movie tuh dah lama , but movie tuh masih segar dalam ingatan >.< Huhu  . btw , Assalamualaikum w.b.t :)) Salam satu dunia okayy :DD Sorry masok-2 jehh dah dengaa aku melewehh . Aku mmg tak boleh hilangkan ke-melewehan aku ni smpai skrg . ketagih benoo aku dgn bende ni >.< LOL :D

   Esok setengah hari jeh blajo . Lepas rehat , blajo balek >.< kenapa tak blajo terus ? Kan senang :DD haha , lemak aa takyaa blajo terus -____________- Act , esok practice choral speaking bagai ne -.- menyampah betul !~ ingat taknak masok , tp aku KESIAN tengok pyka yang beriyeee nak masok >.< so , aku tepakse join sekaki . Harharhar!~  Maklomlah , sayang kawan lah katekan :DD kehkehh . 

  Cakap pasal choral speaking , KONON aku masok ne suara kuat laa ea ? HAHA . Suara macam tak terkeluaa you know (!) Hehehehe . Aku try jerit tak bole . So , buat-buat jee laa ade suare . Time sir tengoktengok aku , aku jerit sikit :P heheh . Taksukaa aku memekik terlolong mcm orang gelaa :P 


Bengang doe nak jerit depan orang ramai -______-   aku dah macam iklan gigi pelesuu tuh *Bile makan rendang jehh , saye malumalu* . Kalau aku *Bile jerit-jerit jeh , saye malumalu* . Hahaha :DD you see betape bangang bengangnyaa aku -________-  So , moral of this story , Don't be shy like me :P Jeritt lah kau macam kena histeria pon takpe , tarak siapa yang marah :P Kannnnnnnn ? Kiteee bako jehh :P