HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

contest blog paling ceria


assalamualaikum stalkers :) aku nak join satu kontest ni . Hadiah lumayan woo xD harharhar!~ Act , aku baru 2nd time join kontest :P serious aku ni kuno sikit . Harharhar!~ takdaa masa laa weyy nak join kontest semua ni abb busayy sgt-2 . Hahahh and bla bla blaa , mari kita tengok syarat-2 kontest blog paling ceria ni ^^ btw , CERIA KE BLOG AKU NI? :p


❤ wajib jadi follower blog nie supaya kowang dpt tawu perkembangan contest nie..

❤ terbuka kepada semua..x kira larhh sesapa pown..
❤ Buat satu entry bertajuk " Contest Blog Paling Ceria "
❤ Ambil gambar di bwh sekali as your banner
❤ Then hantar link entry kowg melalui comment.*Jangan lupa tulis nama dan URL blog*
❤ Kemudian tag 3 orang blogger lain...tarikh tutup 10 April 2011
❤ perlukan 2 pemenang sahaja..tempat pertama akan memenangi RM 100 tunai ATAU top up RM 100...tmpat kedua lakk akan memenangi RM 50 tunai ATAU top up RM 50









okeoke :) Kenyit-2 mata kat tuan kontest blog , cik qistina :)) aku nak tag sesiapa jehh yang baca ni :D okaylah dah nak pkol 11 nihh , Goodnyte and assalamualaikum :))