HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

my story & contest header paling kreatif


Assalamualaikum and hello mah loves :face8: sihat tak What hope korang sihat laa yee :face50: saye tak sihat sangat lah sebab asyek pening kepala saje :131: hiyaa:r: pening dibuatnya . ekekekek :132:
What

Okay semalam dalam pukul 1:25 pagi gitu ada blackout:q: bapak panas doe time tuh :face72:rasa tak selesa . Then, saye cptcpt crik handphone . muke masa tu serabai yelaa baru bangun dr tidur kan What tengah mamai . carik handphone tak jumpaa! sekali masa dah jumpa tuh aku terus suluhh kiri kanan . takut doe di dalam kegelapan malam :face16: takut ada hhaaaannnnnnn:face31: . . . . *maaf tak boleh diteruskan :face30: aku dah takuttakut and blablabla aku terus tetido . ROFL :face24:

Tadi blogwalking terjumpaa lah satu kontest ni . aku nak join , aku nak join! hee :face54: kontestnya berbunyi *kontest header paling kreatif* . opss! aku tengok header aku taklah kreatif mana tapi nanti aku create lg cooomeeel dr yg ne :11: ekeke . jumm tgk banner and syarat-2 nyaa emoticon27


1. Kena follow blog Dania okay.2. namakan entry korang Contest header paling kreatif3. jantina : laki pompan pon boleh
4. warga MALAYSIA
5. contest akan terbatal serta-merta sekiranya peserta hanya bawah 5 peserta !
6. tarikh tutup : 16 April 2011
7. tag 2 orang blogger , dan pastikan mereka tawu yang mereka telah di tag.
8. Letak Url entry pasal contest nieh dekad bahagian komen bawah niehh (dania punya)
9. letak banner contest and letak link blog dania dekad entry korang


Aku nak tag dekat :
taylor swift
lady gaga
boleh? huahuhuahua :P aku tag dekat sesiapa yg baca ni . okayBYE!