HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Demam Doodles :D


Hello stalkers . lama tak hupdate ^^ act saya taktahu nak tulis apa :D LOL :D no idea laa . but today , saye nak umumkan sesuatu . Nak tahu apa? haa , baca entri ni smpai habis tauu :)

  Dari kecil smpai besaa , aku minat lukis . Tapi tak lah pro mana pun ^^ Hihi . Tapi dalam hati nak lah jugak kan ada doodle sendiri . So , aku igt nak lah jugak buat doodle mcm korang ^^ jealous tauu tengok korang buat doodle , aku pun nak jugak :D aku tengok semuaa yg buat doodle tuh mmg berbakat gilee >< huhu . Aku ? Cehh , setakat lukis gambar orang bole laa . lukis benda lain aku taktahu ^^ hihihihi . mcm pokok kea , binatang ke aku mmg FAILED! huaaa x(( tapi aku sdg try brjinak-jinak lukis flora & fauna :) Hee . Even aku tak amek seni dekat skola , tapi aku masih bole kejar cita-2 aku tuu utk jd pelukis :) whoaaaa! tak sabar rasanya :)) Btw , mesti ada yang ramai ckp mcmni *sebok jeh minah ni , urg nak wat doodle , kau nak buat jugak . Heppp! Sukehati laa nak buat apa kann? Tangan aku , sukahati laa nak lukis kea tak bukan tangan kau :) tapi don't worry lah okay i'm not copycate! saye takkan curi or tiruu lukisan korang . Saye reka doodle saye sendiri :) Sekarang ni saye masih lagi dalam proses melakar doodle saye ^^ saye tak rasa doodle saye ni hebat or comel . Tapi saye rasa doodle yg saye buat ni macam satu inspirasi saye . saye rasa happy buat doodle ni :) Whoaa! semakin hari semakin minat saye utk melukis . Awwwhhh ! lebih-2 lagi skrg ni tengah demam doodle ! semua orang nak buat doodle and semua org mahukan doodle ^^ semua org bole melukis . Tk kisahlah tak lawa kea , burok kea apa yg penting bakat kiteh ^^ huehueheue . *apa yang aku merepek ni? . so , korang nak tengok hasil lukisan saye ? Errrr , nanti-2 jelahh yee x)) bile dah siap sepenuhnya saye akan letak dekat blog ni ^^ nanti korang komen-2 laa yee doodle saye tuu . Awwhh tak sabarnyaa x))

Okayy , maleh nak taip pjg-2 lagi :) harap korang faham apa yang saye story ni ^^ hehe . Byebye . Nantikan doodles saye yaa ! Love yaaa :) muaahhhhhh <3

Adakah anda rasa diri anda berbakat?Yes or No ?sile komen :)