HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Jom Tempah header :D



Ehemm ehemm!~ Assalamualaikum and salam satu malaysiaa semua :D harini saya nak buat satu pengumuman . Nak tahu apa? hehe . sure kamu dapat agak saya mau tulis entri pasal apa kan ? hehe :D harini saya bosan , so fikir² elok juga kalau saya buat tempahan header fer korang :D saya ni taklah pro sangat dalam bab edit² ni , tapi bole laa sikit² tu :D ngeee . ianya free tauu . tengok baik hati tak saya? :P free utk 12-15 march sahaja . hari seterusnyaa tidak di terima , tetttt x) so , korang bole lah inbox saya di >SINI< . korang bagitahu laa nak design macam mana , widht and height nak berapa , gambar nak suruh saya pilihkan or korang pilih sendiri . WHATSOEVER! sukehati korang laa :) tapi kalau taknak tempah , its okayy . saya tahu ramai antara korang yg pro guna photoshop :D saya just nak tolong jehh korang jeh yee x) rebutlah peluang keemasan ni weyy! ROFL :D *ada emas ke kat sini? :P . tp sebelum tu , kenalah komen dulu :D hehe . Tak komen saya kiss awak! mauu? taknak kan? wekkk xp