HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

[KONTEST] Gambar kartun or doodle lucu dan menarik


Assalamualaikum . Hello mah loves :D malam tadi aku blogwalking . Then nampak lah kontest gambar kartun or doodle lucu dan menarik ni :D hee . Saya rasa berminat nak join ^^ tapi doodle saya taklah secantik or secomel mana :) Just simple ^^ Saya suka buat doodle . Kihkihkih . Act , apit yang soh aku masok :P dea kata pg lah masuk kontest ni weyy . Aku pun on jehh kan :D haha . Harap-2 laa menang ^^ Amin :) Saya tak pernah mng kontest sebelum nih . Kesian kan ? Btw , jom tengok syarat-2nya :D

syarat-syaratnya :-1. Follow blog mira dan blog Tengku Nizam2. Letak gambar doodle dari YM, or letak gamba kartun dari paint ke, dari adobe photoshop ke, apa ke. Asalkan kartun yang di buat sendiri dan bukan di copy dari mane2. bercolour lah of course. 3. Lepas tu tag ke 2 orang kawan dan make sure diaorang tahu.4. Letak banner di atas ye :)


contoh doodle nyaa :-



dengan bantuan photoshop & photoscape :-




hasilnya :D :-


tadaaa!~ burok kann ? yeah saya tahu :) *click untuk giant!~

HADIAH:-
 TEmpat pertama :   Domain untuk setahun
TEmpat ke 2:      Topap Rm20
Tempat ke 3:       Topap Rm10
TARIKH TUTUP:-
10hb 4.2011 :)


saya nak tag dekat :-