HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Lets rock!


Assalamualaikum . Hello stalkers . Hawayuu? Im cool :) Well , harini aku takde mood nak hupdate blog . Urghhh! I don't know why! Maybe lepas tengok blog korang yang cooomeel² . Kihkihkih :D *mood saya berubah-ubah :) So , what can i do now? Just dudok jadi dinding laa yee x)) ekekeke . Dah macam apa daa!~ Harini aku nak rileks² . Nak tenangkan diri , Nak tenguk ben10 puaspuas , Taknak stresss! Opssss!~ kalau stress mum laa chocolate x)) ianyaa bagus ! haha :P *tukar topik pula . hehe . Nanti kalau mood aku dah okay , aku bw lah yee dekat blog korang x)) Tapi tinggalkan lah jejak oitt! nanti bolee laa aku tau siapa yg bw blog gua yang super purple licious ne . Eh , cakap pasal blog aku , Lawoo ke takk blog baru ai ni? wakakak XD ofcos burok kan? Yes , I know it! :) Hihihi . Kalau suka , sile like entri ne . Kalau tak , I'LL CUT YOUR HEAD OFF! mau ka? mau? buatlah buat! aku cabar kau haha :P ROFL! Okaylah korang aku dah takdee mood ne . Tengs baca entri aku yg merepek ne!~ huhu . Jom layan lagu What the hell!~ Let's rockk yawhhh :D



All my life I've been good but now, I'm thinking 'What the hell' All I want is to mess around, and I don't really care about If you love me, if you hate me, you can't save me, baby, baby All my life I've been good but now, whoa 'What the hell' 






nyampah lah nak online lagi . Nak terus OFFLINE! okay , GOODbabai :)