HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Ohh followers



Assalamualaikum :)) Hello korang . Harini nak share² story . Maybe story hari ni akan menyedarkan anda semua :D HARHARHAR!~ maybe no lah :) Just joking lahh :p . Btw , What Lah ? Errr -.- Just singging La la la . LOL :D like my background music . La la land :D betul kan ? haha :)) 

  Okeoke . Today i wanna share you something ^^ Baca title pun dah tahu kan ? Yesss ! Itulah topik story pd hari ini . Istilah I follow you , you follow me back tiada dalam diri ku ^^  Kadang² saya check shoutmix saya , ada lah segelintir orang yang tulis mcm ni :-


Hey nice blog . Follow me back!


Follow you , follow me back


Blog comel , follow me back dear *siap ada dear lagi ^^


Follow you , hit me back!~



Tapi , kadang² deaorang ckp jehh follow you , follow you tapi saya check tak follow² pun 
=___= errrr , kalau mcm tuh baik takyah nyemak kat shoutmix gilerr :DD SEMAK !~  Pape hal saya tak mintak pun korang nak follow blog saya ke tidak . Sebab saya mengaku blog saya ni mmg patut followers nyaa sikit =____= sebab saya ni tak pandai bercerita . Entri tak hot² Harharhar!~ Betul tak ? *rendah diri lahh tuh =____=

  Even deaorang tak follow saya balik , saya tak marah :D disebabkan saya ni ada rasa kesian , saya tetap follow jugak mana yang namanya ada di shoutmix tu :D Saya sepatutnya rasa syukur sebab ada jugaa yang sudi walking di blog saya :)) Terima kasih lah yaa :)) Hee . Tak sangka baik hati jugak korang ni ^^ hihihihi . 


Saya paling tak suka kalau orang yang memuji blog saya dengan tidak ikhlas!~


Haa , mmg saya paling benciiii kalau ada orang puji blog ni dengan tdk ikhlas!~ Hepppp!~ Awak terus terang jelahh takyah lah nak tipu . Saya dpt bezakan siapa yang puji blog ni dgn ikhlas or tidak ikhlas !~ Ingat saya tak tahu ? :D harharhar!~ So , watch out yaaa !~ Lepas ni terus terang jeh yaa :))

 Akhir kata , Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada SEMUA yang follow blog saya ni . Genaplah 90 followers :)) Hee . Sukasuka !~ Nanti bila cukup 100 , saya bg AWARD kepada semua followers saya yang comel²  nih :)) Saya ingin memohon maaf kalau ada segelintir orang yang terasa dan kecik hati . Saya tak berniat nak lukakan hati sesiapa :)) Okay bye !~ Assalamualaikum .