HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

ROFL :D


heyhey stalkers :) Long time no see :P Hahaa . Act , aku nyampah nak update blog yg mendengki aku nhe --" 
ROFL :D blog nih dah tak sayang aku dah :( Nyampahh laa . Aku delete kaw kang blog , wekk :P

  Btw , aku td nak install videomaker . Tp aku tak reti :D hehe. Sorrylah , Aku nih mmg kuno sikit . Korang jgn lah gelak kat aku mcm kat bawah nih --"



hehe;) Tapi nanti aku akan try crik sampai dapat :) Yeahh , Pd sesiapa yang tahu tuh sile lah ajarkan aku kt mana bole install menatang tuh ^^ lalallalaa . Okayokay ^^ Harituh maulidur rasul , aku jd tukang hambekk gambaa . Dah mcm urg bodo dah --" hehe . Tapi kena share-2 lahh DSLR tuh . Haihhh , KAN BAGUS ADA DSLR SENDIRIIIII!!!!!!!!!!

 Hhahahahahahahhahahahahahahhahahahaha :D Jangan haraplah aku nak dapat DSLR tuh --" . Uhhmm , its okay . Dah besaa nanti bile aku dah kerja aku bole beli sendiri laaa :P huhu . Okayokay , saye akhiri entri ini dengan pict fav ai ♥ ♥ 







What a face? LOL :D ♥