HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

selamat bercuti ~


Assalamualaikum :) wahai bloggie sekalian . Terima kasih kerana menjenguk blog saya yg tak berapa nak comel nih . *ur blog more cute than me aite? :) . Hehe , saya bukannya nak cerita pasal blog . Just nak cerita tentang harini . Tarikh harini berapa hari bulan ae? errr , 10.3 kan kan? saya blur -.- hehe . so harini byk cerita! tp sya shortkan . sya buat entri harini pun pendek , skejap jeh mcm petir >.< so kalau tak paham apa yg sya smpaikan , sila buatbuat faham yaa :D ekekeke .

   okay ,Td pagi masa nk pg skola , hujan turun mmbawa rahmat :) hujan yang mmbuatkan rasa macam taknak pg skola jeh . dsebabkan harini last skola , tpaksa laa pg :D tp kan kan , saya tak pernah tak hadir ke skola . sebab kenapa? sebab saya rajin ke skola :D rekod kedatangan semuaa right right right , awak ada? teheee :3 so , contohilah saya okay rajin ke skola x) Ehemm , bangga nyaa saya :D

  okayokay . sambungan cerita td lah kan . alaa , kite skip then masuk ke topic lain bole? >.< hihi , okay matapelajaran pertama saya hrini iaitu agama . Kena present sorg-2 kt depan ikut tugasan yg dberi . Sya present ttg Adab ditempat rekreasi . Tp kan , sya tak kena present pun :D kenapa? ustaz tak sebut nama saya xp fuhhh , legaaa ~ Tp naek cuti kot kena . Ngeeee~ Ingatkan tadi kena , puas sya hafal sgala bagai x) tp takpaa , sekurang-kurangnya sya dpt mengambil iktibar mngenai adab tersebut :) betul tak? hihi . Kalaulah nama sy dsebut td , mesti malumalu x) well sya kan pemalu orgnya . Pernah sekali masuk pertandingan syarahan masa darjah 6 . Alhamdulillah menang :D saguhati jelah . Tapi okay juga kan ? >.<

minggu depan dah cuti , APA PERASAAN ANDA?

sya rasa HAPYYYYYYY sangat! yahooo cuti-2 . dapat release tension sikit . Dapat online lelama . dapat gemukkan badan . Dpt tido smpai siang bute x) LOL , muka sya nak bangun tengahari? Pkol 5 dah celik tauu :D haha . Selain tuh , dpt laa sya melukis :) tuh hobi saya maa . And akhir sekali , Sya dpt tlg mak saya masak >.< huahua . mengupas bawang tak lepas , apatah lagi masak? chopppp!~ even sya tak reti kupas bawang *padahal reti tapi manja sgt taknak kupas! takut mata pedih kononnya~ , saya reti laa jugak masak-2 ni . jangan pandang sya takdaa mata taw :) hihi . Okayokay , Sya dah malas nak taip dah . So , sya nak mngucapkan SELAMAT BERCUTI yaa kawan-2 :) Homework jgn lupa siapkan! ingat tu kang tak pasal-2 naik skola baru nak buat >.< haha . okay semua ,assalamualaikum .