HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

YOU MAKE ME SAD :'(



Hello . Sorry long time no see , no post :DD i'm too busy sejak kebelakangan ini -____- sedih tauu asyek ber-busy memanjang dah mcm apaa daa  *waduhh , aku busy mengalahkan business woman lak kan ? Uhmmm . Whatawork i do ? Just nothing -___- 

   Dengar jehh lagu yang berkumandang kat blog ni , aku rasa mcm nak nges jeh -___- Lagu ni mengingatkan kesalahan yg aku dah lakukan . Ya Allah! Aku dah buat seseorang sakit hati -______-  Aku dah byk buat dosa sekat dia -.- dea banyak tolong aku , tapi aku langsung tak endahkan kebaikkan yang dia bg -___- Now , siapa yang salah? The answer is ME :'( 

  Lagi satu masalah yang buat aku STRESS smpai sekarang!~  Seorang makhluk tuhan yang TAK beradab bile cakap! tak hormat orang langsung! Bikin aku saket hati laa sial -.-  Main tudoh-2 aku tanpa usul periksa!~ Pg mati laaaa kauu TOLOL!!!  Apa yang aku ckp , semua tak betul . Apa yang aku buat , semua salah . Semua salah aku!!! pyka & khyrel break semuanya gara-2 aku . YEA SEMUA GARA-GARA AKU . semua salah aku!~ Aku tak buat pape semuanya SALAH AKU!~ and tiba-tibe si bodo tuh ckp aku ni KAWAN YANG TAK BOLE PAKAI!! i just like "Whatttttttt??" Sakit hati lah seh bile urg tudoh aku bukanbukan . Errr -.- Tapi sabar jelah kan . Orang kata kalau kitaa tak buat salah kitaa diam jehh . Mmg aku tak bersalah , sebab tu aku diam! Yang si bodo nih bole pulak cakap aku pengecut -_____-  Sabar jelah . Uhm :'(  Orang lain tak faham perasaan aku . Hanya tuhan & aku sahaja yang tahu betapa sedihnyaa hati ni -_____-