HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

1 MONTH ♥



Salam satu blogger ,
   Malam ni scha rasa sangat happy sesangat ;DD  HAPPY TAK TERHINGGA TAWUKK >.< Nak tau kenapa? Harini genaplah 1 bulan , 1 hari scha couple dengan cik ismail >.< hee . Syukur-syukur! Tak sangka bole bertahan 1 bulan nieh :]  ngeee!~ Apaa? aku ni jakun? Kesah apa aku? Blog aku , aku punya sukaa laah :'))





To bie ,

   Awak , dah setahun sebulan kitee couple , tapi saya langsung tak rasa bosan dengan awak tawukk? :') makin sayang adelahh ;DD even kitee always gado-gado , touching-touching , tapi saya langsung tak kecik hati dengan awak :') seriously! Bilaa kitee gado jer , dah lama sikit tuh mesti baik-baik sajee ;] You see? Ajaib kan? kitee gado tak lama :')) Tuh gado manje-manje jea kan kan ? kekekekke!~  bila dekat sekolah jer , mesti saya teringat kat awk ;')) I'm always thinking of you . Hari-hari mesti saya akan cari kelibat awak kat sekolah :)) Tak pena miss cari awk tawuukk? ;DD hee Bila nampak awk jea , sejuk hati saya memandang mukaa awk yang mcm *baby* tuh . COMEL! :)) hee . sampaikan saya bagi gelaran nama awk *SNOW* . kekekke!~ Tapi awak taksuka nama tu kan? Uhmm , kecik lah jugak hati saya ni >.< tapi , bila awak cakap yang *hanya saya sorang aje yang bole panggil nama SNOW tuh* saya suka sangat! akhirnyaa , terima jugak awak dengan nama yang saya bg tuh ;DD hiks . saya terlalu cintakan awk sampai saya tak pandang langsung dekat lelaki lain . Seriously! :'( tapi , awak selalu ragu-ragu -____- Kenapa ? tak percaya? Ohh Damn! -____- Why bie :'( ? Saya bukan jenis popan mcm tuh @___@  saya jenis yang setia pada yg satuu PERCAYALAH! Saya tak akan pernah curang-curang tauu ;DD Sekarang , percaya kat saya tak? Hee . Up to you lah awak . Asalkan saya jujur sekarang ;] 

LASTWORD ; I love you never last </3 i've never stop loving you lahh DODOL snow si bububuncetttt ;DD hiks .