HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Aku demam teruk lah seyyy (!)


Ku petik gitar
Nyanyikan lagu untukmu
Cintaku terhadap mu takkan pudar
Selagi diriku ada denganmu

Ecehh me-nyanyi lak . Act , lirik ni aku reka sendiri :) Teheee . Tak best pun lagipun -,- tapi saje jehh coret-coret kasi korang tak boring baca entri aku :DD heheh . Oppssss (!) Lupe nak bg salam . Assalamualaikum w.b.t . Selamat petang yaa korang :DD Dah minum ptg ? enjoy ur meal yaa x)

  Okay harini aku betul-2 TAK SIHAT -,- Aku DEMAM laaaa -,- Hadehhh (!) Kepale rase mcm nak pecah . Selsema lak tuh . Then ade lak mate ikan kat tekak ni . Aduhhhh (!) Sakit sakit -,- Aku rase mcm taknak pg skolaa jeh besokk . Huaaaaaa -,- Tapi aku taknak ponteng (!) Aku nak skola gak (!) Nak sijil kehadiran penuh (!) Huaaaa -,- Dah tahu aku demam teruk mcm ni , bukannya nak makan ubat -,- Uhm , biaselah aku ni malas sikit bab makan ubat ni . Bukan aku taksuke , Uhmm mmg taksuke ponn :P Hehehe .

  Tadi kat skola , aku rase mcm nak mati jehh -,- Korang tahu tak ape jd nan aku? Haaa , asal aku nak bersin tak jadik jehh kuaaa aer mata . Asal aku ketawa jehh kua aer mata . Asal aku buat kerja jehh kuaa mate . Yang penting ape yang aku buat , semua kuaa aer mate (!) Uhmmm . Sume ckp "Ecahh kau nges ke?" . "Ecah kau knp?" , Urghhh , maluuu -,- Uhmmm . Bilelah nak baik ni kann ? Aku harap esok dah sembuh :) *amboi sekejapnya nak sembuh . lama-2 lah sikit oii bule cuti lama-2 x) Heppp!~ Nakal eyy (!) Hahahaha :DD okaylah aku nak rest-rest . Selsema teruk lah seyy smpai kuaa aer mate ni ape kess ? Uhmm , okay bye . Doakan saye cepat sembuh :) Amin .