HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

follow me back?


Hello mehlo :DD selamat hari ahad yaa buat semua :) Anda semua sihat tak ? Siapa sihat angkat tangan :DD kalau sihat alhamdulillah :DD Kalau tak , anda senasib saye laa -,- Saye tak berapa sihat lah . Selsema lah pulak -,- hukhuk . Esok sekolah tapi rasa macam taknak jeh pergi . Waitttt !~ Jangann ecah , Jangan ! -,- Sayang tauu kalau tak ponteng . Kata nak dapat sijil kehadiran penuh ? Harharhar :DD tak jadi lah nak ponteng . Nak pergi jugak ke sekolah . Yeahh !~ Saya sukaa sekolah :3

   Okay topic harini memang best i think . I think lah :DD fer sure , I dont really like if someone told me to follow them back . Urghhh !~ Ingat aku ni apa ? harhar :D takdelahh . bukan taksuka . But , rasa macam seolah-olah korang memakse saye jeh follow blog korang balik -,-  Whatasuck (!) Saye punya suka lah kan nak follow ke tak . BUT ,  jangan risau lah , saye akan follow korang balik . JANJI korang tinggalkan url blog korang dekat shoutmix tuuu x) ingat tauu ! Sile tinggalkan :)

   Whaattttt ?? Kau tak tahu dekat mana shoutmix tuu ? Haihhh -,- kesian lah sehh kau ne :DD try tengok kat belah kanan blog . Kau npak tak gambar aku selena gomez yang cun melecun tuu ? Hah , kau tekan then keluarlah shoutbox tuu -,- haihh , tu pun nak kena ajar ? Punyalah cun gamboo selly tuh siap jeling-2 lagi . Takkan tak npak kot ? Ah , aku tahu kau baru lagi :DD dimaafkan :) Tapi kalau kau dah tahu tapi buat taktahu , memang nak kena cepuk dengan aku :P puihhh , sabar jelahh !~ BTW , kalau kauu dah masok blog aku yang hensemm ni tolong lah follow . Tolonglah wehh . Kau singgah sekali jee kan ? Follow lah doe . Follow pun sekali jeh bukan beribu bagai :P Okay ? Sayang kau lah kawan :DD

  


Okay tukar topic sat !~ Harini aku busyy :3 Banyak kerja yang kena buat . So maknenya aku busy lah kan ? :P Uhmm , tapi rasa macam nak jeh tinggalkan buat kerja tu and then Online jeh smpai tengah malam -,- urghhhh , banyak lah cantek muke aku ni nak buat semua tu . Haihhh -,-  Okaylah babe . Gua nak chauww dulu . Pape hal korang contact jehh gune fb (!) Takde fb gune twitter . Takde tu gune tumblr , takde tu gune deviantart . Takde tu gune pocodot . Takde jugak gune tu ini . Takde jugak mmg nak kena lempang dengan aku . Hahaha :P Okay byebye uolllsss . Ailebiuuuu , muahhhhh (!) xoxo <3


Sorrylah kalau ayat aku ni terguris hati korang :) Just chill ;) AND JANGAN LUPA TAUU FOLLOW BLOG AKU BALIK KALAU DAH SINGGAH TU !~ DO SINGGAH , DO FOLLOW :p Thanksy baby <3