HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

I'm who i am , who cares ?



Dah lama rasanya tak menulis kat sini kan, *padahal baru kelmarin aku buat entri . Actually , aku rasa macam aku ni tak diperlukan lagi disini :) yea , aku tak diperlukan lagi . Bukan aku nak merajuk , but hey! Kenyataan lah . Rasa macam aku sorang jea hidup sini . Takde siapa yang peduli aku kat sini . Pendek kata aku ni tengah *sunyi* lah katakan . Apa yang aku buat , semua orang tak peduli . Dalam hati orang *peduli apa aku* . 


Layakkah aku?

  Layakkah aku nak ber-blogging ni? Layak ke? Baru umor 16 dah ber-bloging (-__________-)Y !~ rasa janggal tak? takkan? hee . Aku hanya seorang budak kecik yang taktahu apa-apa tentang blog !~ Buat entri pun dah macam sambal belacan . Hentamm sajaa apa yang ada di otak ni :) Semua entri yang aku buat semua pelik-2 . Haha . maklomlah , aku tahu aku ni minah merepek yang sukaa makan kerepek!~ Entri semua boring!~ baca tajok pun dah boring . Yea kann ? Coba lihat sendiri . Semua entri aku merepek gaban!~ Orang yg nak baca pun terlopong mulotnyaa mcm ni : (^o^) . Jangan salahkan saya kalau mulot anda ter-masuk lalat (^__~)Y not my fault!~


Aku ni pro ke?

   Pro ke aku dalam bab design blog ni? Layak ke jd tukang designer suatu hari nanti? Layak ke? Uhmm , nak edit blog pun mata dah terkebil-kebil , apetah lagi jd designer nanti !~ Whooaaa , cita-cita tidak ketersampaian (-_________-)V . dekat sekolah , orang ramai kata aku ni kreatif!~ Uuuuuu , ofc lah kembang bontott kan? :DD aku suka bila dipuji mcm tu tapi harap jehh kreatif , tp pemalas!~ malas doe nak edit blog (-__________-) Suka hatilah nak ckp blog aku ni burok sbb tak kreatif and etc . Cermin muka kau dulu before kutok (-_______________-)V peacee!~


Blog ni hebat ke?

  Siapa setuju blog ni hebat? Ah , tipu lah weyhh . sengaja jeh kan nak amek hati :) I know blog ni tak sehebat mana .


Apa kejadahnya blog ni?

  Apa kejadih ni? :P


Patut ker?

  Patut tak aku buang blog ni? -___________- tapi rase syg dkt blog ni terlaluu pekat!!~ terlalu syg dgn blog ni -___- Ohh blog , sehidup sematiku !~ hee x))

Setuju tak aku buang blog ni?

   Setuju tak korang kalau aku buang blog ni? (-___________-) blog ni usianya muda lagi , tapi tak panjang umor pula . Hikhik !~ Tapi , kalau aku buang , ofc lah aku nges gelaa-gela kann sebab byk kenangan-2 yg tak boleh dilupakan (-_____-) Antaranya :-

- kena marah dgn mama sbb dok berjam-jam depan pc- kena marah dgn mama sbb karen banyak!~ *online jehhh kerja- kena semut-2 di kaki sbb ddk lame-2 kat kerusi jati yang tak berapa nak sejati ni (^__^)V- rela berlapar asalkan dpt online!~- rela haus , uhuk-2 . Tersedak lak :P- ???? No idea !~


Okay dah tu jehh :) So , aku nak pk masak-2 dlu nak delete keh tak blog ni . Uhmmm , kalau korang syg aku , korang komenlah entri ni && tegakkan keadilan supaya blog ni takkan dilupuskan ! Yeaa :DD kerjasama anda amat sy hargai . Sekian !~