HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

its saturday ! its saturday !


salam sabtu-day wahai warganegare blog. heee ~ tadi ada sekolah ganti . puihhh !~ agak membosankan. ngantuk , penat , bosan & etc. macam² ada :DD tapi , tak belajar pun. ngeeee ~ dah pandai sangat kot smpai tak belajar c(; haha . memandai jea .

   Bila sebut *tak belajar* semuaa jerit²  , lompat² mcm monyet! tapi aku tak c(; ngeee ~ so , dah tak belajar tu apelagi? snap-ing picture time lah ❤ ~




awhhh(s) with shirley baby ❤ 






cukup² lah . sikit jea pict yang di-snap td :DD aku tak bwk phone (-________-) kalau aku bawak , belambak lah gambar aku upload! ahaaaa (n_________n)Y . Hihihihi !~ Aku ni tak gila lensa sangat! *cehhh .



  okay , tadi kat sekolah jugaa aku dapat sijil! wahwahh! first time dapat sijil dr sek men (-________-) kesian kan? haha . mase form 1 , 2 & 3 aku tak aktif sgt! skrg baru nak aktif! hehehe ~ Sbb knp? dulu aku ni pemalas kot :P huehue . Malas nak pg mana² aktiviti. Puihhh -,- dulu orang kata aku ni *CYY* . Kejap jadi pergi , kejap tak jadi . Haha (n_____________n)V okayokay cukup² lah . nak tengok sijil yg aku dapat ni? Hee . Nah tengok!



  nama di-ptivatekan :P haha !~ sijil versi hitam putih lah kononnya ni :P ~ Hee . aku dpt sijil ni ada sebab! aku pergi kompleks islam johor (n__n)V . Untuk popan terpilih sahaja :DD hee . Program ni sempena hari wanita sedunia & hari polis! First ceramah boring! Lepas rehat jea dah tak boring! Sebab Inspektor Bala (Taktahu nama penuh (n_n)V) ber-ceramah punyalah best! Meletopp lah babe . Tip top aa senang cerita :DD rugi siapa tak pergi. heheh (n________n)Y

  okaylah cukup buat hari ini . malas nak tulis panjang² (n______n)Y . even sikit jeh nak kongsi bercerita , tapi syok kan dengar? harhar!~ puihhhh perasan jea lebih aku ni. mkay , tunggu new entri dr saya (n_____n)Y *bile ntah nak buat* . Byebye !