HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

kerja oh kerja


   Assalamualaikum . Happy friday-day korang :) ngeeee!~ Happy tak harini?  Saye rasa happy sgt harini . hehe . cerita harini tak best sebab aku tulis mcm belacan! hope korang faham lah kann apa yang aku tulis ni . tak faham gak , buat-buat faham lah yee kawan-kawan :D ahaaa .

   Tadi balik sekolah jeh , mama bagitahu yang dekat @mart ada kerja kosong . So , thats mean aku sudah bole kerja sekarang :D yeay , happy sangat! Selama ni mama tak pernah kasi aku kerja -,- But harini , dea bg pula . Hee . @mart tu act baru bukak bulan lepas tak silap . Ofc lah banyak kedai yang needed pekerja baru kan? Nak nak pekerja muda :D hee . Bolehlah cari kerja kat sana nanti . senang je tinggal pilih jea :D  Tapi aku fikir-fikir jugaa kan . Tak menggangu ke pelajaran aku nanti? Boleh ke aku tahan kerja sambilan nanti? Banyak soalan yang berpusing dekat kepala ni haaa -,- BUT , aku TETAP mau kerja!~ aku takkan ubah fikiran . Tak tak tak :P kekeke ~


Jangan kerja ecah! Jangan! Tak cukup ke duit mama & abah bagi sebelum ni?

 Bukan tak cukup duit yang mama & abah aku bg selama ni , but aku just nak rasa pengalaman bekerja!~ Nak tunggu aku umor 19? Err , bertahun lamanya :) Baik cr pengalaman buat masa skrg . Nanti senang!~ :)


Jangan kerja ecah! Pelajaran kau ketinggalan macam mana?


Okay , masalah pelajaran ni tak perlu risaulah . aku bole uruskannya . Aku akan bahagikan waktu belajar & waktu bekerja . Nah , tak lah ketinggalan pelajaran nanti :)


Jangan kerja ecah! Penat nanti! nanti mngantuk dekat sekolah!~ Nanti bila balik kerja tak sempat nak kemas buku sekolah , iron baju & lain-lain?


 Uhmm , aku akan rehat & tidur secukupnya!~ Barang-barang sekolah aku akan kemas awal-awal lagi biar senang!~ Tak perlulah nak kecoh-kecoh pagi-pagi time nak pg sekolah tuu x))



Ini muka budak kuat bekerja ke? Tengok muka macam budak ting 2 je kann? Puihhh *perasan


So , aku masih bekeras! Aku nak kerja juga , nak kerja juga!~ aku tak peduli org nak kata aku apa asalkan aku dapat apa yang aku mau!~ NOKTAH! :DD 

p/s : saye ni degil skikit orangnya . Aku bukannya mau apa , cuma mau rasa alam pekerjaan! Tak lebih dr tu . Sikit-sikit tu aku mau juga tolong mama & abah :) . FYI , saya bukan degil orgnya *cehhh. Hanya org yang terdekat sahaja yang tahu perangai aku yang sebenarnya :D don't judge me if you don't know me well ! mkay , Toodles :DD