HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

nanges air mata darah pun takde guna T___T


   Kadang² aku rasa aku ni ada perasaan emosi yang tersangat melampau-lampau. Perasaan aku bercampur-baur! Pendek kata dah macam rojak campur (-_____-) Sedih aku bila orang menfitnah aku macam² . Aku rasa macam aku ni tak bergune dekat dia. Aku rase macam aku ni sampah bagi dia. Dosa ape aku sampai dia fitnah aku macam ni?





 "Korang kawan dengan aku sebab duit kea? Aku sedih bile orang kawan dengan aku sebab duit..."
-sharifah nur hazirah-


  Masok² kelas jea sharifah dah tengking dialog kat atas tu dekat kelas @___@ OMG! Takutnya aku dengar. Jantung aku berdebar-debar taktahu kenapa. Maybe sebab orang yang dia kata dalam keadaan perli itu adalah aku! Yea , sememangnya aku -____-  Aku tak pernah berkawan dengan dia sebab duit! Duit? Aku pun ada duit lah. Maybe dia sakit hati sangat bila aku ni asyek cakap ...


"sharifah, belanja lah aku....."

   Fikir baik² yaa. Takkan sebab aku ckp mcm ni dia sampai FITNAH aku berkawan dengan dia sebab duit? Logik tak logik? Sampai macm tuh sekali dia fikir yang aku ni berkawan dengan dia sebab duit. Haihhhh, Otak aku dah buntu nak fikir apa. Otak aku dah mati! -______-  Huuhhh. Aku tak pernah berkawan dengan orang sebab dia ni kaya or what. Aku ni jenis suka lah jugak berkawan tapi taklah smpai kikis harta dia. Aku tak pernah tau buat mcm tu -____-  Dulu, aku kawan dengan orang, Ada ke aku kikis duit diaorang tu? Ada ke? Dulu , orang tak pernah suka berkawan dengan aku , tapi kkdg ada jugak yg suka sebab aku suka belanja diaorang. Tapi , Ada ke aku kikis duit diaorang? Ada? Takde -_____-  Pleaselah jangan nak tuduh² aku macam ni. Pleaselah! Takda bukti , terus jea melulu sound aku. I'm just like WHAAAAAT? I CANT EVEN ASDFGHJKL :'( sedih sangat bila orang tuduh kitee macam². Uhmmm , Aku dah taktahu nak kata apa time tu terus jea buat pandai. Malas nak bertekak! Lagi aku bertekak , lagi ributkan keadaan. Uhmm, Aku diamkan diri jea time tu. Lantaklah diaorang nak cakap apa , cakaplah! Yang penting, AKU TAK BERSALAH SAMA SEKALI.



   Aku letak harapan yang tinggi menggunung bahawa aku tidak bersalah sama sekali! Sudah sememangnya aku tak bersalah langsung dalam hal ni. Ni semua hanya salah faham , tapi dia saja yang tak mau bincang secara baik. Dia tak fikir apa perasaan aku -____-  Uhmm , aku redha jea. Aku tahu ni semua dugaan yang menimpa aku. Aku redha saja apa yang terjadi. Kalau aku terus terang sekali pun takde guna! Takde siapa yang mau percaya cakap aku. Orang dah anggap aku ni PENIPU, PENGIKIS DUIT ORANG, and etc. Aku malu bila dia cerita dekat budak² popan bestari 2 tu -____- Aku malu! Diaorang pandang aku semacam , aku mmg dah agak. Mesti dia ada cerita sesuatu dekat budak² ni. Orang dah fikir macam² dekat aku . Aku redha jea @___@



Aku tak mau lari dalam hal ni. Aku taknak mengalah! Aku takkan mengibarkan bendera putih semata-mata hal kecik ni. Aku nak bakar bendera putih ni dekat semak belakang sekolah! Aku takkan putus asa! Aku takkan biarkan orang anggap aku ni bersalah. Aku tak mau! Aku nak bersihkan nama aku. Aku cuba , tapi apakan daya... Aku tak diberi peluang langsung.




    Aku benci dengan minah ni. Mulut macam sial! Dia kalau dah sound, punyalah dahsyat ayat dia. Aku taksuka -___- Jangan masuk cmpor hal orang lah , mcm BARBIE kau tau! Mulut kau memang mcm keling! Macam taik tahu? Aku benci. Aku rasa macam nak gado jea tapi aku takboleh -____- Aku tak boleh . Aku ni tak kuat. naluri aku bisik kat aku ,

 "Ecah, sabar jea okay. Kau ni tak kuat nak lawan dia orang sebab ramai yang akan beck up dia nanti. So , u just stay and be patient"......

Aku pun malas nak gado. Aku amek kputusan untuk mendiamkan diri T____T  aku menangis , menangis dan menangis. Nangis air mata darah sekali pun tak gune. Takde siapa yang peduli sama aku. Pendek kata aku ni alone kat dunia ni. aku redha jea :'(



pijak lah kepala aku , pijaklah! Aku lepas ni dah tak kisah orang nak cakap apa :) Nak cakap apa , cakaplah yang penting aku tak bersalah. Ni semua salah faham jea cuma ada lah orang yang suka buat cerita FAKE pasal aku. mmg kau ni MANUSIA BODOH DEKAT DUNIA NI :') LU LANGSI , LU MATI.



   akhir kata, aku just nak cakap tolonglah jangan hina , fitnah and etc aku macam ni. INGAT YAA , FITNAH TU LEBIH TERUK DARI MEMBUNUH! Even aku tak balas balik, Tuhan akan balas balik perbuatan korang tu. Kau tunggu jea nanti -____- Tepuk dada tanya selera lah. Kbai , aku takde mood -___________-


p/s ; Mana aku tak marah? Mana aku tak sakit hati? -_____- setitis air mata jatuh, aku cepat² kesat. Taknak orang tahu yang aku ni tengah sedih T____T uhmmm , emosi aku dah tak menentu time tu maka aku amek keputusan untuk off-kan phone.  ? Motif kau fikir lah sendiri :')


LW ; KALAU KAU LAH KAN JADI AKU , APA PERASAAN KAU SEKARANG? RASA MARAH TAK? SAKIT HATI TAK ? MCM TULAH PERASAAN AKU SEKARANG. AKU BENCI LAHHH!!! FUCK , FUCK , FUCK , FUCK -,-