HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

About today , awwwww ♥


Assalamualaikum. Heloooo kawan-kawan \(n___n)/ Hahahahh ayat skema kelihatan disitu xD hehehh. You all nak tahu tak, tadi aku jatuh dekat kelas. Ohmaigod! == Macam mana aku boleh jatuh? Macam mana? Ce citee? Ce citee? Hoho :D firstly, aku mau duduk. Aku tariklah kerusi seberat batu tuh. And then, masa tuh jugak pyka mau lalu. Lepastuh, aku dah siap angkat kain nak duduk nih. Tibaa-tibaaa 


Hoho tejatuh >.< Malunyeeeeeee. Adehhadehh == bengang plus bangang tawuk? Grrr. Nih semua pyka punyaa pasal laah. Kalau dia tak tarik kerusi tuh, tak jatuh lah aku. Hoho agak marah jugak dekat dia. Siap pukol-pukol dia lagi. Tapi,buat bodo jelah kan. Aku jatuh taklah teruk sgt macam gamboo kat atas ni. Hahahh :DD And then, semua gelak-gelak. Haihhh, jakun betul diaorang tuh macam takpenah npak org jatuh lak == Kesiann :D hihihi. Aku mau lupakaan semua tuh :)) Jyeahh mau lupakan buat selama-lamanya >.< Hoho jangan refresh balek tauu otak. Aku syg kau otak , hoho </3 #apayangakumerepekni xD

  Btw, korang ingat lagi tak kontest blog paling gorgeous, awesome nih? Actually, kontest nih masih dibuka so cepat-cepatlah join kayy :)) Siapa mau join click SINI jea :)) Hoho mehh lah join reramai doh. Best kot xD ahhaha. About listname tuh , aku privatekan dulu :)) So, korang tak perlu nak kata apa-apa. Diam-diam sudah kayy :D don't worry lah , nama korang akan di-listkan jugak nanti so janganlah risauu :)) Huu. 


 Okay esok exam sejarah. Omaigod! Susah-susah :"( Kena study betul-betul nih. Dah takboleh happy-happy lagi dah. Takboleh nak beronok-ronok sgt. Hoho </3 kena focus-focus after this. Be serious (n___n)Y . Yeah , be serious scha :)) Esok sejarah maybe susah. MUNGKIN susah , and ada kemungkinan memang susah == Hohohoho. Wish me luck , wish me luck ;))


   Okay tu jelah buat harini :)) Scha nak study lepas ni. Dah pukol berapa nih scha tak study lagi. Hoho . Okaylah you all , I love all of you  Byeeee , see yaa :)) Hoyeahh hoyeahh #jogetjogetkejap :))