HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Exam esok?



Assalamualaikum and selamat sejahteraaa . Heyoooo meyooo! aku rasaa sangatsangatsangat STRESS skrg :"( OMG! macam mana bole stress ni? FYI , esok dah EXAM! bapak ah. Aku tak prepare ape-ape lagi -,- Tengoklah betapaa malasnyaaa aku! Yup , memang aku ni pemalas . Sebab tu result tak berapa baik . OMG! OMG! OMG! pleaselah , aku taknak dapat straight B :'( mau straight A+ . Aku rasa macam susah jea nak dapat straight A , but i try. Aku baca buku tadi macam tak baca jea . Lol macam mana tu? Hahah . Mean , aku baca tak masuk dalam otak. Whattheeee -,- Tolonglah aku , aku rasa macam nak mati . Dah takdaa mood nak blaja -,- Dalam bykbyk subjek , paling tak masok dalam otak is MATH , SCIENCE , SAINS PERTANIAN & PERDAGANGAN . Huaaaaaaaaaaaaaaaa :"(  Macam manaaa ni. Tulah aku , kat kelas makan jea tawukk , then biseng-biseng macam takdaa cekgu kat kelas . Huahua :p My bad atitude -,- Don't do like me yaa anak-anak :") sangat sangat sangat menyedihkan . But , exam subjek yang aku listkan tadi mula minggu depan . Sempat lagi mauu tanya cekgu , mau masuk bab 1 balek smpai bab 4 :p huaaahuaaaa. Terasa maluu lah pulak . But , nvm lah . Study sendiri jea :)) Lagi masok otakk . Yea tak , yea tak? Hiks . And blaa blaa blaaa , aku nak pergi tido then study :-) Soooo , korang doakan lah aku lulus semua subjek :') taknak fail -,- Amin.  Sooo , KBai korang :")) 


Ya Allah , kau berikanlah aku semangat untuk belajar dan kau berkatilah segala pembelajaran aku selama ini. Amin