HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

HAPPY AHAD-DAY




Salam satu blogger 
   Hello mah chinguu  Happy ahad-day yea . pagi² lagi saya dah bangun =____= Kenapa saya bangun awal? Saya sibuk siapkan tempahan blog tadi :D ngeee!~ Lagipun hari² memang saya bangun awal apa . Bangun pagi² bagus what saya tak macam korang lah yang tidur sampai tengahari tu  heheheh xD 


Harini ada jemputan kahwin dekat Damai Jaya

   Act , Damai Jaya tuh rumah saya duludulu :DD Masa tuh saya kecik lagi . Pindah sini (Tampoi) masa umur saya 5 tahun . masa tu akhir tahun tak silap . Sekarang umur saya 16 . Dah lama kan? Ngeee!~ 

   Jauh? Errr , jauh lah kot . Tak berapa nak ingat sebab sudah lupaaa xD harhar . Back to topic,Yang kahwin mama punya kawan punya anak  tapi saya tak berapa nak pasti anak dia yang mana =____= you see , kuno betul saya nieh xD kesian lah , semua taktau =___= bukan taktaau , dah lama saya tak pergi sana so taktau lah mana satu anak dia and whatsoever . 




Okay , mata saya mula ngantuk =____= mau tidur lah but takbolehh . Grrrrr!~ ngantuk ni , ngantuk nii =___=


coba korang tengok . saya tak kenal dea langsung =____= First cakap Hoi . Dengan tak bagi salamnya . Then tetibe cakap *kau kat mana* . Hey budak ni nak mitak pelempang ape? =___= Dahlah aku tak kenal budak ni , boleh tanya *aku* dekat mana sekarang ni . Grrrrrr!~  Dahlah takdee mood nieh =___= So , apelagi enn , aku teruslah block jantan nieh . Sueyy betul =___= Padan lahh dengan mukee kau . Kbai!~