HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Tempahan For Blog


Hellooo Mah Chinguuu :3 ! Okay , sekarang nieh scha nak bukak satu bisnes sendiri :3 Jyeahhh! Sudah lama scha ngidam nak buat bisnes nieh . Scha sekarang bukak bisnes *Edit Blog* . Banyak pakej tauu :)) Heee . Act , scha buat tempahan nieh sebab scha sekarang memerlukan sangat sangat duit T____T so , apelagii enn bukak lah bisnes kecil-kecilan nieh >.< Anyway , scha bersedia menerima tempahan :-


Template for blog - Rm 10 (Full) 
Header - Rm 3 
Banner - Rm 3 
Tabs - Rm 3 
Icon for shoutbox - Rm 3


Murah jea kan? Nieh pun scha bagi diskaun (Y) Heee . Harga boleh dipertimbangkan :)) kalau berminat nak tempah , sila inform dekat saya di >SINI< Bagitahu pada saya apaa yang korang mau tempah and all about it :)) Inform dekat saya cepat-cepat tauu sebelum saya tutup tempahan ni :))


Cara pembayaran?

Haaa , cara pembayaran mudah sahaja . Just using TOPUP MAXIS :)) tak perlu bank in bagai -____- Okay? Yang lain tak diterima . Tempahan ni for serious buyers ONLY! yang mana tipu-tipu tanpa segan-segan saya terus BLOCK semua yang saya editkan :')) So , jangan nak berbual jea lebih :)) Okay thats all . So sorry yea kalau scha lambat nak buat apa yang korang request sebab exam dah nak dekat . So pahemmm-pehemm jealah :)) Okay , Sayonara .