HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Biebie Dayanti hakuu :DD

  Muka ada iras-iras Justin Bieber tak? Boo! Tak sama langsung. Bie aku sorang nih lagi handsome :DD \JanganMawee/ Ni bie-bie dayanti aku. Kau hadoo? Takdoo kan? :p 
  Bie-bie dayanti nih bagi aku last chance. Blurpp! Aku takkan sia-siakannya. Sbb knp? Cause , i'm truly love him. Dea sorang jea yang aku sayang. Alahaii , macam kauorang jugaklah kan , ade boy. Mesti kauorang syg depa jugak kan kan? Geee. Bila dengar lagu I'll waiting for you nih, aku asyik teringat kat dea ni jea . Huuu~ Haha kenapa tak percaya? Pergilah mati :) SERIOUS! Bila dengar jea lagu ni , aku nangis. Aku terus teringat kat dea. Bila teringat kat dea jea , aku terus teringat apa yang selama ni aku buat kat dea :'((( Smpai dea kecewa gilakk dekat aku. Huiii!~ Apee laaa aku ni tak guna betul T.T Tapi, Dea dah maapkan aku. Katanya lah bukan aku. Harap-haraplah betul dea maapkan aku. Huuu~ Last chance ni, aku takkan buat dea kecewa lagi. Aku akan try tunaikan permintaan dea :3 Buat apa yang dea suruh \Eipp lain mcm jek bunyi/ , and takkan langgar janji :3 and banyak lagi lah. Shiuuuu~ Listen boy, You're my true love. My Angel, And My boy. My sunshine~ Geee (Ni lagu gee actually tapi ubah sikit-2 :p) 

To snow :
Kalau awak baca ni, sy nak awk tawuu yang sayeeee ni sayangggggggg sangat dekat awak! Awwhhh :3 \MaluMalu/
Photobucket