HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Cuti sekolah dah nak mula , kauorang tunggu apa lagi?

  Omaigod! Korang, Korang ingat tak yang hari isnin ni sekolah dah bukak semula? Yes, Memang dah bukak. Aku tahu ramai orang yang tengah tidur sekarang sampai tak perasan dah isnin ni dah mula sekolah. Pffttt ==' Termasuklah aku. Ekekeke!~ Dulu, masa satu hari cuti tu kalau boleh nak sekolah, taknak cuti-cuti. Pertengahan cuti, tak ingat dunia. Rasa macam dah pergi sekolah jea. Now, dah akhir-akhir cuti rasa nak cuti dipanjangkan lagi. Betul tak? #hebakk. Kalau boleh, nak satu tahun cuti. Kalau boleh taknak ah pergi sekolah. #Melampau. Ekekeke!~ 

  Kalau tak pergi sekolah mau belajar apa ngek? Kuikui :3 So, tepakse lah kan. Mesti nanti muka monyok-monyok jea sampai sekolah. Yang adoo, pergi sekolah sesi pagi kena bangun awal. Nanti kat sekolah jea ada taik mata lah , aer liur basi tak basuh bersih lah #bukan aku okay! Ada jugak dengan rambut berserabai macam maggi jea aku tengok. Lagi-lagi boy non-muslim . Hampehh dow. Pergi sekolah ni tak mandi ek? Adalah sesetengah boy non-muslim tak semua okay, Tak semua. Yang ado smart-smart. Hoho :3 Boy muslim pula semuanya smart-smart kot. Lol, Ada yang selekeh-selekeh tak mandi , tak gosok gigi pagi. Adoo wehh. Mana aku tahu dia tak gosok gigi? Coba kau pergi dekat dia , dekat-dekat tauu , kau tunggu jea dia beraksi. Pergghh, Menusuk hidung , ekekke!~ xD #cerita tipu ni jangan tegak kau pergi percaya. Lepastuh, nanti mesti ramai yang mamai, jadual hari ni isnin , tuk-tuk tengok dalam beg dia pergi jadual hari selasa, Hadooo wehh, hadoo. #AkuLeteww :p Ni lah akibatnya tak buat persiapan sebelum naik sekolah. Hihihihi, Tulah mak suruh pergi siapkan barang sekolah kau pergi main lappy. Online jea 24jam tak ingat makan , mandi , kerja sekolah #Ehh Seriously takde langsung homework doww. Betul tak aku cakap ni? Betul tak? Sila angguk cepat macam burung belatuk xD ekekeke.

  So dari sekaranglah (hari ini hari sabtu) , Korang pergi kemas-kemas dulu buku-buku sekolah, buatlah apa yang patut jadual buku kea, iron baju dulu kea , ikat tali kasut sekolah kea , or whatsoever! Baik siapkan sekarang. Kalau semuanya dah siap, Nanti senang :)) Esok (Ahad) tak perlulah nak sibuk-sibuk kemas apa semua. Esok tinggal rileks jea goyang kaki. Nak buat kerja apa, buatlah. Lantaklah asalkan semua persediaan sekolah siap! Jyeahh , tengok aku dah jadi penceramah dah ni :p Ehh baguslah kan cita-cita aku jadi pensyarah yang berjayooo :p Hihihi #Ingat Aku Tak boleh Ke? So, renung-renungkan dan selamat beramal okay kau orang. Apa yang aku cakap ni semuanya betul! Kau tak percaya cakap aku, kau tengok jelah esok & naik sekolah nanti apa akan jadi :)) Wait and see . Hihi , Okaylah penat tangan aku menaip ni. Nasib baik tak becakap , kalau tak mesti aer liur dah tersembur-sembur dekat screen lappy ni :p Ekekekek!~ 

LW ; aku order rumpai laut special dekat akak aku. Awwwuuu :3 Sedap weh. Nama rumpai laut tu apa tah aku tak ingat. Hihi :D rm8 satu bungkus #hebakk. Memang patut pun harganya mahal sebab sekali makan , Nak lagi. Hihi :p