HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

♥ Day 2 : Your favorite movie ♥

  Ekceli, semua movie aku suka , minat & like. Lebih-lebih lagi movie omputeh. Hihi :D Sangat sukaa sebab contohnya lah kan kalau ada aksi bom meletup kea, whatsoever benda tuh nampak REAL! Jyeahhh! Aku suka benda yang REAL gituu. Eh, tapi bukan REAL benda lain okay --" Jangan fikir bukanbukan wehh. So, taknak banyak cakap. Movie yang palingggggg aku suka is
   Bole teka tak apa nama movie ni? Ahaaa , yeahh TITANIC movie is my favorite. Even movie ni dah lama, dari tahun 1997 right? Dari kecik smpai skrg aku adore dengan movie ni. Hihi Movie ni adalah movie yang terbaek yang pernah aku tonton . Jyeaahhh! i loikee . Tapi dalam cerita ni ada unsur-unsur "Tak senunuh" sikit tapi bab tuh aku skip lah wehh. Aku tak berani nak tengok lah haihhh --" And and aku paling suka part akhir-akhir tuh. Ce teka ce teka yang mana? Masa kapal tuh nak karam, aku menangis tawukk :'(( Sadis gilaa lah kan aku cakap. Hmmm, macam real aku tengok masa kapal tuh karam. Haishh, pandai director and org kuat movie ni edit kasi real :)) Heeee, Kan bagus kalau aku dapat belajar dari deaorang how to edit segala bagai nih. Hihi berangan lah aku ni. Whatever is , TITANIC is my favorite movie :')) Memang dabomb!

Ada budak kata tadi dekat channel HBO, ada cerita titanic. OMG! aku taktahu punn :'(( Huaaa nak tengok laaahh wehh! Kenapa tak bgtahu :"(( \Melalak/