HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Esok saya pergi kem fotografi :D Awak ada?

 Esok ai takde. Hoho menghilang selama 2hari jea. Mau tau ai pg mana? Ehemmm, ai pg kem fotografi lahh :D Heee. Seriously rasa gumbiraaaa sesangat. Esok banyak aktiviti hadooo. Tapi kem nih bukan buat dekat skola. Buat dekat luar :) Capture gambaa dekat Danga Bay, Dataran JB, Taman Istana Besar & Pusat Bandar. Hohoho sound interesting right? Jangan jealous tauu tauu tauu :p Heee. Tidur pulak dekat Hotel Pandan City. Aisehhh, dekat mana tu? Nama jea duduk JB, tapi taktau kat mana :P Siapa tauu angkat kaki yea :p Heee. Malam pulak buat penggambaran dekat sekitar bandar JB. Hoii , tak sabar ngek nak pergi kem besuk xD Heee. Ahad nanti aku cerita pengalaman aku masa kem without my family. OMG! Aku taknak terpisah even 2 hari jea :'(( Hoho aku memang manja. Hhaah so KBai! Malas nak taip panjang-panjang. 

P/s :Ayat ni masih terngiang-ngiang di telinga aku :-
"Dah, Blah-Blah cepat. Ape tengok-tengok?"

Sial. Kau boleh pergi M .Sorrylah kalau awak terasa :) Sakit hati tak? aku sepuluh kali ganda sakit hati dengan kau!