HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Hmmmmmmmm :'((

Ini entry luahan hati dari aku, Siapa rasa meluat nak baca takyah baca okay. Aku sarankan korang takyah baca entry nih :')) Yang nak baca tuh. Bacalah sepenuh hati :'(( 
  Hmmm. Hidup aku skrg, Kosong :'(( Takde lagi suka-ria , Takde lagi lovequotes :'((( Semuanya dah takde dah :'(( Aku sedih, aku hampa, jiwa aku sengsara sekarang :( Semua nih salah faham jea aku tahu :'(( Tapi, aku nak explain. Tapi, semuanya dah terlambat :'(( I'm too late! Huaaaaaa --" Bila tidurr aku teringat kat dea :( Pagi petang siang malam aku menangis sebab aku dah buat banyak dosa kat dea. Hmmmm, Aku takboleh nak lupakan dea. Aku takboleh :'(( Hmmm, even kitee dah takde pape tapi aku tetap akan cintakan dea. Buat selama-lamanya :'(( Kalau semua ni berakhir mcm ni, yang boleh buatkan dea bahagia , aku redha :'( Aku takboleh buat pape dah. Hmmmm.
Akibat menangis sepanjang malam, Kesannya, aku demam terus :'(( Ya Allah , teruknya aku smpai demam mcm ni --" Tapi, apa dea kisah? Dea dah ade awek baru. Nak kisah ape kat aku, Haha. Aku ni berangan jea yang aku boleh berbaek balik dengan dea :'(( Sobssss . KBaii.
Adam rayyan
Photobucket