HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Hoyeahh-hoyeah babeh :p

   Lepas ni aku nak buat kontest lagi , Hoho :p So , siapa nak join? Angkat ketiak cepat kalau tak, aku sekeh kauorang sorang-sorang >3<  Ekekeke!~ Act aku dgn syera nak buat kontest yang sangatttt lain drpd yang lain tau :D Hihi. FYI, kiteorang tak buat kontest tentang blog! Hoyeah-hoyeah, tak buat tentang tuh okay. Aku nak buat kontest lain pulak :3 Asyik kontest blog jea kan? Buatlah kontest lain sikit. Betul tak? Haha. Maybe kontest about image :)) Yeahh image. gamboo lahh weyhh. Hadiah kontest lepas ni aku nak bagi apa ek? Hihi rahsia dulu dong :)) Nantilah aku dating meeting dgn syera budak gehmok :p Sorry ter-panggil gehmok :P Hihihi. So aku nak tanya korang nih nak join ke tak? Taknak takyah buat lah ek kontest tuh :p lalalalala!~