HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

My SuperDuper Blog

  Boleh tak kalau aku mintak cuti lagi 1 tahun. Boleh tak? Boleh tak? Banyak cantik muka aku. Okay, seriously aku mmg taknak skola esok. Makkk! Takboleh, Aku nak full-kan my kedatangan ke skola. Kalau full hadir dapat sijil. Omg! Omg! Omg! Nak pergi skola laah esok dalam keadaan terpakse >3< Kihkihkih. Actually, aku malas betul nak belajar. Ditambah pula cekgu yang mngajar. Errr, ngantuk ngantuk >3< Pleaselah , aku takmau skola lagi okay --" Huhh!
  Lepas ni maybe jarang online kot-kot. Kihkih. Biasa lah, skola pun esok dah mula, Hw mesti banyak punya. Then, limit online pun paling kurang sekejap 1jam 2 jam. Tak gituu haaa? Ofcos kan kan. Aku nak hupdate blog hari-hari. Aku tak boleh tinggalkan dunia blog ni even sementara pun. Kihkih aku takboleh. OhMennn! Kalau aku rindu gelaa babeng, boleh gilaa betul wooo. Seriously beb guaa tak tipu. Pffssstttt --" So, aku curik-curik ah online nanti. Hihihihi takpee kan kan? Alaaa sekejap jea kot. Janji hadoo. Janji rock! Okaylah nak blogwalking sat before i've go offline and stop blog-ing for awhile. Hee #AyatEnglishAkuTonggangLanggang. Meet me on your lovely shoutbox/cbox :3 Hihihihi. YB nak blogwalking ni wehh. sambutlah tetamu yang TER-hormat nih wehh. Bawak bunga mangga, kompang etc  #Cehhh