HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Siapalah Saya Di Mata Awak kan :'))

  Mesti sekarang awak ingat yang saya tengah happy kan? Mesti awak fikir saya tak sedih kan? Dushhh! Awak salah, awak salah :')) Awak tahu tak, disebalik senyuman saya tuu, saya actually tengah sedih gelaa & rasa macam nak mati --" Demam saya dah datang balik awak tahu? Skarang dah kena penyakit Selsema :'(( Awak shukeeeeeee kan? HAHA. Awak shukeee tengok saya sakit-sakit macam ni, Sebab kenapa? Nak suruh saya MATI cepat and lepas tu awak cari gf baru yang lagi perfect dari saya. LOL. Shukee? Shukeee kan? HEE. Sy hanya bisa merelakan , jika awak fikir cara ini yang terbaik untuk awak :')) Hmmmm.
Di Suatu Malam....
Me ; Esok nak tegur saya tak?
Dea ; Kena tegur kea?
Asdfghjkl =,= Siapalah saya di mata awak ekk? Uhhmm , Salah sikit jea kot na maraa :'(( Hmmm, Tak mesra sikit pun nak marah. Yelaaa wakk. Saya kan tak guna dah. Saya dah cakap saya memang tak guna dah --" Selalu jea buat masalah. Selalu jea buat awak marah, kecik hati , Sedih and banyak lagi. Hmm, Seribu kali "Sorry" Pun tak guna dah. Hmm, So esok awak dok diam-diam jea ehh :')) Awak takyaa tegur saya tauu :')) Awak anggap saya takde dekat kelas time tuh :')) Awak layan jea mbe-mbe awak tuh okay :')) Macam yang awak nak, Takyaa pandang saya. Anggap saya ni monster hodoh :')) Pandang sekali then tak pandang lagi. Kalau taknak pandang pun tak kisah. Hmm, Kbye. Nak nanges puas-puas-puas :') #EsokMestiMataSayaMacamPanda.
p/s ; Sorrylah, Aku kalau malam-malam memang sukaa merepek macam ni :')) GEDIK! BAJEETTT! SO WHAT? #Ini Baru gangster :DD