HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

To snowww :((

Guess what huh? Guaa dah single dah. Haihhh --" Puas hati tak? Puas tak? Aku mmg tak puas hati. Seriously guaa nges sampai lebam-lebam mata nehh, takde siapa pun yang tahu. Semuanya salah aku. Jyeahh! Yang salah aku. Tuihhh. hilang semangat aku skrg. Babe, aku dah tak kuat nak tanggung semua ni. Kalau kau jadi aku kuat tak babe? :'(( Aku dah jujur dengan dia, dia cakap semua tuh ALASAN. Alahaii , Its okaylah. Owg tak percaye kitee kan nak buat cemana. Sabar jelahh kan. Hmmm, i don't want couple with any boy anymore. I want him back! :'(( I just want him back! That's all. Hmmmmmm. 
To snow,
Heyyaa, Thanks for everything. Owg dah jujur semua lu taknak percayaa. Ohh takpeeee. lu ingat owg ni bole sabar ke dengan semua ni? Owg dah tak kuat lah. Owg dah taktahu nak cakap ape lagi sbb lu layan owg macam dinding. Yeahh, dinding! Suka tak? Suka tak jadi macam ni? Sy benci , sy tak suka. So, mesti awak dah rimas kan jadi mcm ni? Yeahh, cara nak sy lupakan awk ialah Pg ushaaa awekk baru. Biar sy jeles :')) Sy jeles nnty sy dah tak ingat awak dah. Hmmm, kbai. Sorry i'm still loving you even you hate me! Byee
Photobucket