HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Aku menang contest blog saya comel?

  OMG! Aku rasa macam tak percaya yang aku menang tempat ke-2 dalam contest blog saya comel by kak Qistina :'DD OMG! OMG! Betul ke nih? Hihi :DD Macam tak percaya jelahh =,= Firstly, aku dapat tahu from cik Yad \Saya tak kenal siapa dea nidea ada ucapkan tahniah dekat shoutmix scha. Scha pun hairan lah haihhh. Kenapa dea ucapkan tahniah dekat scha? And scha scroll lagi shoutmix scha ke bawah. And scha terus terkejut berokhutannn . OMG!
Omg! Haaaaaa~~
  Macam tak percaya jea :'D Rasa nak nangis pun ada juga. Huhu. Tanpa melengahkan masa and scha terus ke blog cik qistina yang comel molek tuh :') And sekali lagi scha terkejut bila tengok dea ada printscreen blog scha sekali di situ :')
Haaaa!~ Semput lagi~~
Alhamdulillah :') Menang juga akhirnya. Huhu :3 Ingatkan takde harapan nak menang sebab blog scha bukannya comel pun. Scha masok kontest ni just suka-suki jea and tak sangka pulak menang :'DD Hee. Thanks kak qis sebab pilih blog scha di tempat yang kedua dalam kontest blog saya comel ni :)) Heee.
Jyeahhh! Aku tak skola harini :3 Shukee shukeee. Ekekeke~
Photobucket