HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Ayish back xD

Rawwwrrr!
   Okay ebelibadi. Scha is back ;DD Ehh, bukan scha laa. Ayish ;D Jyeahhh! Ayish is back. Rindu nak buat post macam biasa ;D sebelum ni Ayish buat post yang bukan-bukan jea kan? Sampai orang meluat nak baca. Siap ngutuk-ngutuk lagi haihhh dekat shoutbox :) But, I don't mind. Apa saya dapat kalau saya bertekak dengan orang macam tuh? Takde gunanya lah ;D Jangan nak jaga tepi kain orang sangat lah. Kain sendiri pun tak terjaga. Phuii~
  Okay, sabtu ni hari usahawan. OMG! Tak sabarnya nak jual aiskrim ;DD Hihi. FYI, Ayish jual aiskrim :3 Heee. From kelab komputer. Ekceli, Ayish bukan kelab komputer. Ayish dr kelab photography. Tapi, cikgu pilih kasih lah ==" Grr! Dulu kata aku yang jadi tukang jual-jual. Skrg ilekkkk! Haram takde ==" Siapa tak touching? Murid mana tak kecik hati kan kan? Aku kecik hati, aku mintak simpati dekat kelab lain. Muahaha xD Ekceli, kelab computer tuh orang yang kena tolong cikgu jual-jual ilekk. So, takpe kan kalau Ayish membantu? Hee. Lagilah dapat pahala ;D Hihi. So, rasa tak sabar pulak nak tunggu hari sabtu ni. Hihi ;p Okaylah. I need someone who can be mahh super super BFF! Siapa mau siapa mau? Angkat ketiakk okay \(n_____n)/ Okbai.
Photobucket