HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Bila aku demam

Rawwwrrrr!
   Selamat tengahari semuaaa :3 Heee. Pagi tadi, kaorang tauu tak ape yang jadik dekat aku? Tauu? Nak tauu? Hhaha. Actually, tadi pagi lepas bangun dari tidurr jea satu badan panas ==" Rasa macam air dalam cerek mendidih tuh. Hikhok. Then, Mulalah aku gedik-gedik & manja-manja dengan mama :3 Awwww, mula lah aku mintak macam-II. Mintak urut, mintak itu mintak ini. Hihi. Seriously, Bangun dari tidur jea takboleh bangun =,= Rasa badan ni berat sangat-sangat. Badan aku sakit semua. And bila lepas mandi jea, Alhamdulillah badan aku segar sikit :) Hihi. Lebih segar bila aku dapat Coklat Cadbury. Awwwww, bertambah segar lah aku xD hihi. Mehh aku kasi tunjuk coklat cadbury favvv aku tuh :3
sorry, gambar kurenggg berkualiti ;p
Cadbury Dairy Milk Roast Almond :3 Heee. Rasa sayang nak makan coklat ne. Hihi mahal tu ==" Rm8. Actually ni size yang giant punyaa :DD Ahaa, siapa yang tak sayang kan? Hikhok. Tadi aku baru makan sikit jea sebab coklat ne cair. Hahah xD Lepas eyna belikan tadi, aku lupa nak masukkan dalam refrigerated B-) Lagipun, aku tak larat masa tuh nak bangun nak pergi ke dapur. Haiyaaa xD Bukan setakat coklat jea aku dapat, Aku dapat aer oxigenizer & air badak sekali. Kahkahkah!~
2 botol kena habiskan dalam masa satu hari!~ Haiyaaa mau taknya kembung perut aku minum aer jea nnti. Hikhok. Demi untuk sembuh, aku sanggup habiskan. \Cehhh/ Mintak-II cepat sembuh :) Kepala aku dah sakit sangat ne. Rasa macam nak hentak jea dekat dinding. Haihhh ==" Selisih selisih ==" Takmauu aku. \LOL
   Harini, makanan tengahari aku luar biasa sikit B-) Heee. Senang jea nak makan. Kihkih. Taklah sakit tekak aku makan B-) 
Bubur nasik dengan sayur kailan masak ikan masin tenggiri. Aku makan, mulut tak rasa pape. Tawar jea rasa. Huaaaaa ==" Sedihnya takdapat rasa kesedapan bubur ni ==" Takpe lah, janji kenyang. Hikhok \Gedik/ Okbai.
Photobucket