HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Bila aku marah

Awww, You make me wanna say 'Fuck You'
Hoooo! \Nanti Puan Hoo Tersedak/ Goodnight mahh chingu :) Malam ni saya rasa malas sangat-II. Kenapa malas? Sebab tarak mood :/ Aku pun taktau lah kenapa. Hahaha. Rasa-rasa macam nak marah, tapi tak mampu. Yelaaa, bak kata mbe aku , aku ni lembik. Macam marshmellow. Kahkah. Nampak jea macam gangster. Tapitapi, dekat kampung akulah yang paling gangster :)) Nak tau tak kenapa? Sebab, cousin aku semua lelaki. Truly kebanyakkannya lelaki. Cousin girl pun sikit jea :/ Hmmm. Time raya jea mesti semua balik kampung kan? So, mula lah aku jadi gangster sikit. Ahaiii, sikit jea :p (Ehh Dah Lari Topik Pulak)
  So, nak marah ni nak marah ni. But, What for? Kalau kite marah, Syaitan makin mendekati kite :)) kan kan? Nanti, rasa macam nak marah jea 24jam. Haishhh! Kau nak? Syaitan dok goda kau berangin jea tak tentu pasal? Hihi. So, jangalah dok marah jea weyh. Hilangkan lah perasaan marah kau tuh dengan mengambil air wudhuk. Insyaallah, keadaan akan pulih seperti biasa. Huuuu \Jadi ustazah pulak dah/ OkBai.
Siapa nak buat relationship dengan hakuu? :'))
Photobucket