HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Contest Gambar Kesayangan

Rawwrrrr! Okay, harini Scha nak join satu kontest :) Jyeahhh! Kontest apaa kali nih yea cik Scha oi? Ehemm, nama kontest ni kontest Gambar Kesayangan. Haaa, sound interesting kan? Siapa yang taknak join kan? Mesti semua mau join kan? Teheee :3
1. follow blog jue n blog aida2. like page aku *bg yg ada fb
3. tajuk entry "contest gambar kesayangan"4. letak gmbr yg aku sediakan tuh kat entry korunk*pastikan tinggalkan mcm ni untuk org lain tgk blog aku
(contoh : click sini untuk join)
4. link kan ke entry ni5. tag kat 2 org *pastikan mereka tahu

Time ni Scha ada kem photography. Kiteorang pg Danga Bay untuk Shoot gambar :) Masa ni belum nak Shoot gambar lagi sebab nak tunggu cikgu murad smpai punyalah lama. Hihi. Kiteorang curik-curik masa sikit untuk amek gambar kejap. And inilah hasilnya. BOOM! Kiri tuh saya and kanan tu Alya :)) Kiteorang tak berapa nak rapat tapi buat-II rapat. Hihi :p Kami ni nakal #Bolehlah tahan nakalnya. Tapi kami disayangi semua orang #Ecehhh. Aku sukee sangat gambar ni sebab masa ni aku buat bibir muncung macam itik gembo-gembo gituu :3 Tak comel tapi awesome. Aite? :]
  that's my boyfiee </3 Ismail name given by her mom i guess ;DD Hahah. Mailfor short :)) Dulu , saya shukee sgt pgel dia surat :DD weird name but cute >.< Hihihi   Tapi skrg dah tak pgel dah sebab dia kata pelik , saya sorg jea yang panggil dia mcm tuh. mbe-2 dia tak pernah pun terfikir nak panggil dia macam tuh . Hoho . Saya buat keputusan, saya nak bg satu nama khas utk dia :)) Hihihi. Mau tawuk takk apa nama yg saya kasi dekat dia? Ehemmm , snowy :DD snow for short . Hoho </3 Kenapa saya panggil dia mcm tuh? Sesuai dgn characteristic dia :)) Tapi dia kata kalau nak panggil dia dengan nama tuh dengan satu syarat.  Dia kata "awak sorg jea yang boleh panggil saya macam tuh" Awwwhhh no hal lah darl :)) No hal , no hal :DD Teeheeee. 

Saya nak tag dekat :-
Done :)) Kalau ada rezeki hopefully menang :)) Heeee. Amin.