HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Contest Link Blog Saya Unik


Rawwrrrr!
  Babehh, aku nak join satu kontest ni :)) Jyeahh! Kontest Link blog saya unik. Uikksss, link blog scha unik ka? Haha. Rasa macam tak jea right? So, kite cerita nantilah. Tapi sebelum tu, jom tengok banner and syarat-syarat kontest ni :) Let's go babehhh.
Syara penyertaan ;
  • Follow blog INI 
  • Copy and paste gambar di atas sebagai banner
  • Buat satu entry mengenai Contest Link Blog Saya Unik ini
  • Berikan sebab kenapa anda memilih link blog anda
  • Tag tiga blogger lain
  • Tinggalkan link entry anda di Shout Mix atau Comment Box
Link blog saya http://Schadayantihofficial.blogspot.com. Okai, saya pilih schadayantiofficial sebab Scha tu diambil oleh nama saya. Hihi nama glamour saya lah katakan :) Dayanti pulak, saya ambil nama tuh dari artis pujaan hati saya. Krisdayanti! Awwww <3 So disebabkan saya minat dea gela-gela and nama tuh sangatlah glamour kan, so saya tambahkan link tu lebih sedap and lazat enak dimakan hari-hari \Kahkah/ So jadilah SchaDayanti :')) And mana datang Official tu? Sebab blog ni is my special one and my official blog ;) That's why saya letak official untuk mereka-mereka yang walking diblog saya tahu yang blog nilah satu-satunya hakmilik saya <3 maka, terciptalah schadayantiofficial :'))

Lastly, time to tag a contest of you ;p \Kahkah/ Owner kontest suruh tag 3 rakan blogger, And saya tag dekat Akak ryna kacak and apit cantik. Okai done babehh ;]
Photobucket