HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Domo sayee punyaa sekarang :p

  Okay, hari ni memang penat gelaa --" Tadi pagi lari-lari macam orang gelaa boleh tak xD haha. Tak bole blaaa. Aku asyek gelak jea time lari-lari tuh. Kenapa aku gelak sakan? Klakoo doh plus-plus tengok buda-buda lari macam ape tah. Hahaha. Masa lari-lari tuh nampak Snow. Uuuuuu!~ Dea lari comel aaa :DD Dengan jersi malaysia dea xD dea lari sambel pegang beg duit DOMOKUN berisi handphone Samsung dea. Awwww </3 Now, beg duit domo tuh ada kat aku skrg :"DD Hehehe. Aku nak pinjum :3 Nanti bolehlah aku basuh sekali beg duit DOMO dea tuh sebab dah bushukk dah menatang tuh :p Ekekekee!~ Sekarang, Domo tuh jadi hakmilik aku :p Hihihi . Buat sementara waktu nih jea , hari selasa baru pulangkan. Heee. Even sekejap tapi takpee :3 Baek aku simpan buat 2-3 hari ni. Daripada dea simpan jadi pekasam menatang tuh, baik aku pinjam & basuh sekali. Heeeeee, Lagi okai kan kan? Hahaa :p So now, Beg duit domo tuh sayee yang punyaa :p \Gedik Lah SehhEkceli, dah lama aku nak beg duit tuh. Tapi, setelah fikir-II rasa macam bazir jea beli nanti. Baek beli Domo doll terus :p Boleh buat peluk nanti time tidurr \Kihkihkih/ Snow kata nanti dea nak beli beg duit macam tuh dekat aku. Hahahaha , aku pun apelagi . Dah owang nak bagi, aku nak aje lah :p Tapi, Kalau taknak bagi pun takpee. Owang tak kesah pun. Cukuplah ada awak :"D you're my only Domo-Snow. New name for you babeh :3 \Masuk dalam list-name nickname yang owangg bagi kat awak ehh ehh/ :p Huhu. Okaylah , babai. Nak tidurr kejap. Ngantuk plus penat. Agagaga :p
p/s : Dekat FB ade budak macam SIAL! Pssfffttt ==" Gatal tahap babi anjeng. Asdfghjkl --" Pergi mampus lah kau. Aku tak hingin aa dengan kau! Bodo! Sial --"