HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Fever Ever!

Rawrrr!
   Aku sakit hapee ehh? =,= Aku takut sangat-sangat :'( Kepala aku sejak akhir-akhir nih asyik pusing jea. Rasa macam nak pitam pun ade ==" Now, tekak aku pulak sakit. Sakit gela sampai nak telan makanan pun susah ==" Hanya Allah jea tahu betapa sakitnya tekak aku nih ==" Bukan kepala & tekak jea sakit, Satu badan sakit tahuu. Mama kata aku salah urat ==" Haihhh. Aku ni sebenarnya sakit ape haa? Takpaham lah aku ==" Nak kata demam, badan aku rasa suam-suam jea. Haihh ==" Hanya Allah jea yang tahu sakit ape yang aku hadapi nih. Mintak-II lah tak teruk mana ==" Aku risau, tekak aku pedih gela macam kena toreh-II dengan pisau. Kepala aku pulak rasa berdenyut-denyut dah macam jantung dah ==" Bila lepas makan jea tekak rasa loya. Macam nak termuntah tapi tak termuntah-muntah pun. Nak pergi klinik, taknak nyusahkan abah & mama :') Biar jelah ==" Lama-lama baik lah nih. Hmmm. Sekarang, aku takde tempat nak mengadu. Kalau dulu, kalau aku sakit orang pertama yang aku bagitahu tak lain tak bukan Snow :) But now, Takde lagi. Aku ngadu jea dekat mama ==" Mama suruh makan ubat, tapi aku taknak. Hoho :'D degil kan? Act, malas nak makan. Dahlah takboleh telan ==" Sakit pulak tuh. Huhhh! Sekarang aku dah takde selera makan dah. Apa nak jadik dengan aku ni? Aku pun taktahu. Lol. Okbai.
Ecahh, semoga cepat sembuh :')) Jaga diri kau elok-elok. Makan ubat :') Pergi jumpa doktor kalau penyakit kau teruk sangat :') Okai? \CakapSorang-II/
Photobucket