HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Fiction!

Fiction! Entry ni agak skema :')
   Awakawak, awak tahu tak perasaan saya sekarang ni macam mana? Awak tahu tak? Awak dah lain sangat-sangat wak. Entahlah sejak bila awak jadi macam ni. FYI, Saya sayang awak sangat-sangat. Tapi awak? Ilekk :) Kalau sayang, Mesti dah lama awak text and call saya kan? Kalau sayang, mesti awak dah lama tegur saya dekat kelas agama tadi kan kan. But, I know now. Kalau sayang , cakap sayang. Kalau benci, cakap benci. Don't hide it ;') Kalau awak rasa saya ni menggangu hidup awak, tunggu apa lagi? Tolonglah jangan buat saya tertanya-tanya adakah awak masih sayang dengan saya. Ke saya jea yang perasan awak sayang saya lagi? Opsss! Tunggu dulu. Saya kan memang perasan :') Lupa pulak. So, bagitahu jelah saya jawapan yang sebenarnya. Sayang saya or benci saya? Tu jea yang saya nak tau :) No others. I'm begging you please tell me :) I'll be waiting for you. Fullstop okai :) bai.
Photobucket