HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Idk what to say ;p

Say hello to my MinHo \Helooooooooo :D/ 
Rawwrrr!
   Helo ebelibadi :) Sihat tak? Dahlama tak hupdate blog macam biasa :) Aku jarang hupdate blog sejak akhir-akhir ni sebab aku busy sangat-sangat. Kalau online pung, aku bukak facebook and youtube jea :) Mood nak blogging going down down and down -,- Bukan aku tak sayang kat blog ni, aku sayang gila-gila. Dulu kemainn lagi, tak sah kalau satu hari tak hupdate. Hari-hari mesti nak hupdate. Sekarang? Hampehh :p Ekekeke. But, it's okay. Now, i'm back. You see? :p LOL.
  Isnin ni puasa right? OMO! Tak sabarnya >.< Hihi. Aku asyik berangan jea, bila nak raya? bila nak raya? Tak sabar rasa. Hihi :DD Raya tahun ni, aku nak lain daripada lain sikit dari segi penampilan. Wohoo :) Well, raya-raya sebelum ni, aku always pakai tudung bawal & tudung ekin jea. Ekekeke. So, macam bosan kan? Aku ingat raya kali ni, nak  nampak berbeza sikit :) Nak bergaya ala-ala Hana Tajima gituu >.< Nak pakai Shawl, Pashmina, Satin wrap >.< Aku tahu cara nak pakai :) Hehehe. Tu pun search kat youtube. Kalau korang nak tahu cara pakai shawl, pashmina or whatsoever, Korang boleh watch video tutorial from AyunRahman :) Lepas ne, bolehlah korang try belajar :DD Heee. Senang dengan adanya Youtube (.n____n)Y Okaylah korang. Malas nak taip panjang-panjang. HAHA. Okeng Bai :3
Aku dah fikir barang apa aku nak beli untuk persiapan raya nanti. Ekekeke :p
Photobucket