HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Larian 1 Malaysia Esok ♥

  Yippiieee \(n____n)/ Esok LARIAN 1MALAYSIA! Ohoo, Siapa yang pergi? siapa yang pergi? Siapa yang pergi sila angkat tangan macam saya neh. \Sambil buat tangan macam usop wilcha/
  Okai, Esok mesti lari macam orang gela aite? Hihi :p Mesti penat gelaa. Larian perdana tahun lepas aku pernah pergi. Nak sampai ke garisan penamat tuh, macam tak sampai jea. Dah tak kuat na lari time tuh ^^ Masa first-first bersemangat na lari. Last-II, semangat tuh terus hilang. Hihi :p Tapi, maybe esok aku lagi bersemangat kot ^^ Yelaa, 1 malaysia lari tuh. Semua sekolah ada larian 1malaysia juga kan? Huuu, Taksabar-Taksabar na pergi :DD FYI, pengetua sekolah ai kata kan, Kedatangan diwajibkan. Alaaaa , kira macam larian for esok ni macam sekolah ganti lah. Huu , mula-mula ingat taknak pergi. Tapi, gasak lah. Pergi jelah haihhh :p lagipun , ai na kurus xD \Aku terlebih kurus/ LOL :p So, esok-esok! Jangan lupa bawakk aer masak berbotol-botol ehh ehh :DD confirm haus gelaa :3 HEE. So, sampai disini jelah. Na main game it girl kejap sementara na tunggu Youcam download habes di download \Betul ke aku cakap ni?/. Psffff --" Lame gelaaa. OkaiBai!