HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Lebih baik cinta kepada yang Maha Esa

   I must to be strong! Jyeahhh! Taknak kenang lagi kisah yang lama ==" Makin kenang , makin sedih rasa. Tskkk tskkk. Memang susah kan nak lupakan dea? Memang susah kan nak lupakan segala kisah aku dengan dea? Memang susah kan? Ada tak cara yang lebih senang daripada menjauhkan diri dari dea? :'( Yeahh, kite mengaku kite mmg sayang dea sangat-II sekarang ni. Yeahh saya tahu dia taksuka sayaBenci saya ;D Orang dah taksuka kite jangan dipaksa suka kite kembali. Is that right? and yeah, dea tengah happy but ak jea sedih bagai nak rak. Atototo, memang betul kan cinta ni menyakitkan :'D Haha. Baru aku tahu cinta ni menyakitkan hati. TERLALU LALU menyakitkan hati. Try korang bayangkan, seorang insan yang korang sayang sampai tak mahu berpisah tiba-tiba insan tersebut tinggalkan korang begitu jea? Sedih tak sedih? Cakap dengan saya hati perempuan mana tak sedih kan ;'DD HAHA. But, It's okay. Memang rasa pilu sangat-sangat tapi kite nak lepaskan jauh-II dalam fikiran kite :) Who can i love now?
 Lebih baik cinta kepada yang Maha Esa :)
Your decision makes me felt frustrated :'( //Sigh.
Photobucket