HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Rumah hantu

Rawwrrrr!
   OMG! sumpah aku jerit bagai nak rak dalam rumah hantu kat skola tadi. Ahah xDD Aku dah macam guru vokal suara pulak. Haha. Hbes tekak semua terklua hahaha. kalau diingatkan balek klakaa lah siot xp Smpai kasut nak tercabut lah sehh kahkah. Ape pun takboleee xD Even dalam rumah hantu tuh just pngawas, but aku rasa depa macam hantu betul dah. Seram lah haihhh. Ni baru hantuu pelesuuu, belum hantu betul. Kalau betul ak taktau laa macam mana. Ekeke :p Mesti aku pengsan time tuh then kena mamam dengan hantu tu. agagaga :p Mbe aku, pyka takbole blaa la siaa. Time nak masuk dalam rumah hantu, pg tarek baju aku. Malu siot >.< Aku terus duduk lantai. Kahkah. Orang yang jaga pintu dah pelik apasal lah budak ni tetibe jea duduk. Akibat bengang, aku bangung balek. Then jalan masuk dalam rumah hantu tuh smpai lebam. Haha. Yang aku, time separuh jalan dah blasah hantu tu :p Aku lempang then pukol pocongg tuh guna beg dompet aku yang superb ni. Hamekk kauu aku blasah. Ecehh. Then lepas blasah jerit balik enn. Bhahah cannot go xDD kalau bole, nak masok lagi :) Best gila ohh even seram. Haha. Oklaaaa see you tomorrow chingu(s) .
Photobucket