HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Si kuat perasan :')

Tadi aku beriyee lah nak topup sangat :') Kot-kot dapat text-ing dengan dea :) Crdt aku low , and baru jea topup tadi. Ingatkan boleh text dengan dea. Tapi, Kalau fikir-II kan balik tak perlulah :') Chat dekat fb jelahh. And, bila jea aku chat dengan dea , dea macam nak taknak jea text dengan aku. And yeahh. Dalam hati aku kata dea memang taknak pug text dengan aku. Kalau tak, dahlama lah kan dea text aku? :')) Well, aku rasa sedih sangat-II. Rasa macam tak kuat dah T_________T Booo! Aku ni kan, perasan jea kan yang dea suka kat aku. But, sebetulnya memang tak :') Yeahhh. Malu lah siot ==" Macam mana ehh ehh nak hilangkan rasa kuat perasan ni? Hmmm ==" Okbai. Mood tak berapa nak betuii harini.
Layan lagu genie ;'D Mood dah ada balik but sikit jea :')
Photobucket