HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

SnowyRawrr!

Rawrrrr!
    Esok bermulalah operasi ayish and the geng menjual aiskrim. Haha. Pes time ni aku jadi tukang jual-II ni :p Selama ni tak pernah pung. Hihi. Takde pengalaman lansung selama ni. Kesian kan? Hikhok. But, it's okay. Do the best jelah ;p Kuikui. 
   Nama aiskrim kitaorang SnowyRawrr. Okay tak nama aiskrim ni? ;DD hihi. Rasa macam tak okeng jea ==" Macam garang sangat jea sebab ada Rawrrr tuh. Hihi :DD Snowy dah okengg dah :) Tapi kan, pkataan snowy ni mengingatkan aku kp seseorang laah ==" Aishhhh. Noooooo! noooooooo! Lupakan jelaaa. Takpayah ingat lagi. HAHA. So, korang nak tak menu special aiskrim SnowyRawrr ni? Hihi. kalau nak tahu, datang lah ramai-II dekat hari usahawan Smk Sri Rahmat esok :p ekekkee. Nantilah esok saya upload gambar aiskrim Tomeyy-tomeyyy kitaorang ni okengg? :p Jangan terliur bila tengok nanti sudah. Hihi. Oklaa bai. Mau buat design menu aiskrim SnowyRawrr :3
Dekat skola ada orang pgel aku "budak comel" Phuiii nak termuntah darah aku dibuatnya. Pssfffttt ==" HAHA.
Photobucket