HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Selagi aku boleh bersabar, aku akan bersabar :"(

  Ni entri sedih kot :'( Aku taktahu nak kata apa dah. I'm just like asddfghjkl -.-' I'm so tired to endure all of this. Kau tak kesian kea dengan aku? :'( Aku dah berubah dah weyy kau jea yang tak perasan. Malah, kau pulak yang buat perangai. Takpelah sekarang aku dah tak kisah kau nak buat apa buatlah yang penting kau bahagia. Aku bertekad taknak tergila-gila kan kau lagi. Sumpah aku sedih sekarang ni. Rasa macam aku ni bertepuk sebelah tangan jea. Tapi mmg kenyataan kan? :') Atoto malangnya nasib aku kali ni. Hmmm =.='
Ya Allah, adakah semua ini dugaan buatku? -.-' 
Photobucket