HwaMinQrincess
D'Boss!



Entries About Linkies Stuff

Annyeong Haseyo!~ This blog belonged to Scha Yumi. No spamming, ripping and vulgarities is allowed in here. Don't be a silent reader, tag before you leave, it'll be greatly appreciated! Enjoy your stay! :D Gamsahamnida ^^ Annyeong~



Best viewed in Mozilla FireFox

Like










Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Selamat Hari Raya Aidilfitri

  Okay, lagi berapa hari jea nak raya. Betul tak? :DD Hee. Tak sabar lah seh rasanya mau raya >< Tak sabar nak collect duit raya. Agak-agak aku boleh dapat duit raya lagi tak? Hihi :P Rasanya still bole kot sebab aku muda lagi. Baru fifteen to sixteen on 29dec. Omoo! But, nevermind lah. Takdapat pung takpe. Janji dapat mamam ketupat & kuih raya dan lain-lain. Janji hadoo, janji perut kenyang, janji masuk perut :DD 
  Time Appa dapat gaji nanti aku nak beli semua new stuff! Oyeahh :DD Nak beli wedges, nak beli Sling bag, nak beli pashmina, Shawl etc. Nak beli makeup baru! FYI, semalam (jumaat) bedak silkygirl and lipbam aku kena rampas dgn pengganas pengawas. Grrrr! Berangin aku --" Rasa macam nak cekik-cekik jea pengawas tu. Pssfttt --" Tapi takpelah. Nak hambek tuh, hambeklah tak kisah pung. Boleh beli yang baru. Huh! Back to topic, aku nak beli kemeja yang baru jugak ^^ Harituh dapat beli satu jea sebab duit tak cukup. agagga :P And and, ingat nak beli begduit baru sebab aku dah macam org miskin pakai begduit yang free dari air Bliss tu. Bhahaha xD so, ingat nak beli yang baru. Yang pink superb punya. Awww mesti comel. Hahah :P
  Tahun ni, pecah rekod aku tak pernah main mercun or bunga api kat tempat tinggal aku :) Selama ni ada lah jugak main sikit-sikit kat sini. Yang lain-lain main dekat kampung jea. Hihi. Cakap pasal mercun, aku tak suka mercun bola --" Omoo! Dahlah bila meletup bunyinya macam meriam. Haishh, boleh gugur jantung taukk. Appa memang suka main mercun bola. Taktahu lah apa special sgt mercun bola tuh aku sendiri pun taktahu :DD Hahaha. Tapi dalam banyak-banyak mercun, aku suka mercun gasing :) Warna nya cantik bila dibakar and dia berputar putar. Ekekek :P 
  I'm babling too much. Blabber blabber --" Annoying right? Hahaha. Tu mmg perangai sebenar aku :) Bebel jea kerja. Hihi. Btw, aku ada buat kad raya. Mau tgk tak? Ce tengok bawah ni :)
Hahaha burok :P

Saya ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada semua umat Islam :) Sya nak mintak maaf kalau ada terkasar bahasa, mencaci, memaki, menghina, menyakitkan hati. mengguriskan hati awak semua. Halalkan semua makan minum saya.  Saya ingin mohon ampun dari hujung rambut smpai hujung kaki. Hihi :) I love you so much babehh <3 Selamat hari raya geng ;)
Nak duit raya boleh? :DD
--------------------------------------------------------
28August2011
  Malas nak buat entry baru. Just hupdate kat entry semalam jea :D Hihi. Okayokay. Aku rm200. Duit tuh cmpur duit skola, beli brg raya etc. Omoo! Is that enough? :O hmmm. Terpakse lah kan cancel beli barang yang tak perlu. Alaaaaa nak beli jugak :( Hmmm.
sling bag
kasut
pashmina / shawl / inner
makeup
begdompet
eyeshadow simplysiti
kemeja
  Sikit kan? Tapi tgk harga sikit tak sikit? Huaa :'( Hmmm. Rasanya cukuplah kot if ada sale. Mitak-II lah ada sale. Boleh beli semua yg aku nak tuh. Hihi :P Oklah bye ><
Photobucket